dag #1 - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Inge Manders - WaarBenJij.nu dag #1 - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Inge Manders - WaarBenJij.nu

dag #1

Blijf op de hoogte en volg Inge

14 September 2014 | Verenigd Koninkrijk, Londen

De dag begon vroeg om vier uur in de morgen, we(papa en ik) zijn om vijf uur aangereden naar Calais met in de kofferbak alles wat je maar kan bedenken tot een extra kastje, kleren, eten twee opbergboxen met keukengerei handdoeken alles. Sinds dat we hadden besloten dat papa me wel wilde afzetten met de auto hebben we ook maar meteen zoveel meegenomen wat handig kan zijn en super ideaal voor het wonen hoefde ik tenminste niets meer hier ter plekke te kopen. Maarja we hadden de Ferry om rond 9 uur en na uiteindelijk wat vertraging door de file kwamen we om 1 uur( 2 uur nederlandse tijd dan) in de middag op de universiteit campus aan. Als allereerste kamer sleutel geregeld en alles spullen in de kamer gezet en geluncht. Toen nog de registratie geregeld en toen was ik officieel wonend op de campus.

Ik heb een kamer van ongeveer tien vierkante meter met gedeelde badkamer en keuken. Ik leef samen met nog tien andere meiden dus we hebben een soort flat met twee gangen waar aan de buitenzijden de kamers zitten en tussen de twee gangen in hebben we onze keuken en twee badkamers ( een bij elke gang) en we hebben nog een soort bijkeuken waar een tweede grote koelkast en vriezer staat. Qua kastruimte zullen we nooit ruimte te kort komen in elk geval.

Verder zijn de volgende dingen nog op de eerste dag gebeurd:
- Papa had ingecheckt bij zijn Bed and Breakfast
- Dinner gegeten in het Uxbridge center

En uiteindelijk heb ik in avond van papa afscheid genomen omdat de dag daarna ik meteen van 9 tot 5 stage had en papa om 5 uur de ferry terug had.

Samengevat was de eerste dag dus vooral bestaand uit rijden, verhuizen en afscheid nemen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Inge

Actief sinds 05 Okt. 2014
Verslag gelezen: 80
Totaal aantal bezoekers 1727

Voorgaande reizen:

14 September 2014 - 31 Januari 2015

Internship

Landen bezocht: